29 augustus 2007

Elektriciteit en aftimmering

Vanmiddag fiets ik voor een trainingsritje naar De Woude. Op de bouw zijn twee man van Witte bezig met de elektrische installatie. Dominique van Verbart is bezig alle houten wand delen weer op zijn plaats te bevestigen. Thomas en ik zouden daarvoor nog even kijken of alles op zijn plaats zit. Hoeft nu niet meer, alle schotten zitten erop. De knieschotten zijn nu allemaal geplaatst. Dominique heeft ook de ventilatie luchtkanalen in de slaapkamers betimmerd. Niet met een vierkante koof, maar heel fraai met een schuine betimmering.
De postbode vraagt of ik de Quest even wil weghalen, ik heb de fiets pontificaal op de weg geparkeerd. De postbode vindt de boerderij heel mooi worden. Hij is al een paar keer binnen geweest en kan met name het houten vierkant zeer waarderen.
Vrijdag en in het weekend zal er gegipst worden. Dit wordt door een extern bedrijf gedaan.
Op de terugweg zie ik op de pont in Akersloot een tweetal historische Aero autootjes staan. Het zijn een Zwitser en een Duitser die achter elkaar de pont af pruttelen.

Geen opmerkingen: