06 maart 2008

De laatste loodjes zijn niet vanzelfsprekend

Zoals eerder bericht is het aanbrengen van de Pandomo stuc niet goed gegaan. Een reparatie door hetzelfde bedrijf heeft de zaak alleen maar verergerd. Een oplossing blijft maar uit. Daar waag ik maar eens een email aan naar de leverancier. Tegelijk vertel ik hen dat er van het betalen van een nog openstaande rekening even geen sprake zal zijn.
De reactie is er een van paniek. Alle betrokkenen worden onmiddellijk opgetrommeld. Of ik er ook bij wil zijn? Nee, los de problemen eerst onder elkaar op en kom dan met ons praten wanneer en hoe het wordt verholpen. De leverancier is teleurgesteld dat ik er niet bij wil zijn. Hij begrijpt niet dat het zwartepieten dan weer opnieuw begint en daar willen we niks - meer - mee te maken hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Wim, Dit is dus zwaar balen, het hoeft allemaal toch niet zo te gaan lijkt mij, bij ons is na de bouw van het huis geen enkele klacht naar voren gekomen ik vind dit dan ook zwaar balen voor jullie!! Sterkte hoor.
Vr. groet Nettie

Anoniem zei

Beste Wim,

Toen ik op zoek was naar stucwerk voor onze badkamer ben ik op uw site terecht gekomen. Ik heb Pandomo in een woonideeen gids gezien en vond het erg mooi. Nu ben ik op zoek naar de leverancier van Pandomo zodat wij via hem een juiste stukadoor kunnen vinden die het liefst ook nog een beetje uit de buurt komt. Hoe is het bij jullie nu opgelost? Wel naar tevredenheid? En zou u het aanraden Pandomo in de badkamer.

Met vriendelijke groeten Mariska Verboom uit Dordrecht
madazoe@hotmail.com