06 december 2007

Met man en macht

Vanmiddag koop ik een vijftal schoonloopmatten om de ergste inloop te beteugelen. Ik kan de stolp niet in omdat monteurs van Witte onder de grond bezig zijn met de centrale stofzuiginstallatie. Het kruipluik achter de voordeur staat open en de mannen houden terecht de deur even dicht.
De schilders zijn bezig met het afkitten van naadjes. De keuken is bijna klaar. Ik spreek KlaasJan van Kitchen Technics. Er is helaas een beschadiging ontstaan in het blad naast de Quooker. Inderdaad zie ik even later dat er een scheurtje is ontstaan in het liggende werkblad. Ik ga er van uit dat zij dit onzichtbaar herstellen.
Bas van der Laken is met een medewerker bezig met het boren van gaten voor de verschillende spots.
Ik zie voor het eerst de 3 meter hoge glazen darsdeuren aan de achterkant. De houten darsdeuren staan open, het uitzicht is prachtig.
Twee mensen van Dintra zijn bezig met de opbouw van de aluminium constructie van de inloopkast. Zij hebben ook het tapijt meegenomen. Dit wordt morgen op de eerste en tweede verdieping gelegd.
Ik loop nog even naar boven. Het is er ruim en schoon. De glazen beloopbare vloer in één van de slaapkamers is ook klaar. De foto maakte ik eerder toen de houten darsdeuren nog dicht waren. Straks zal zoon Bart uit zijn bed naar het natuurgebied kunnen kijken.
Nog steeds zijn de nutsvoorzieningen niet binnengebracht, er is helaas nog niet duidelijk wanneer dit wel voor elkaar zal zijn. Uiteraard kan de warmtepomp nog niet worden opgestart en koken, dat doen we op gas, kan ook nog niet.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goedemorgen Wim, ik dacht laat ik eenskijken hoe het vordert. En het resultaat mag er zeker zijn Wim. Nu maar hopen dat de nutsbedrijven snel de voorzieningen binnen brengen. Wel zo lekker met de koude dagen voor de deur.

Groet Jörgen Kok