06 juli 2007

Overleg met installateur Witte

Vanmorgen heb ik overleg met installateurs Ruiter en de Lange en Witte. De eerste legt de warmtepomp en de balansventilatie aan, Witte doet de elektrische installatie, gas en water. Helaas is de man van Ruiter en de Lange er niet, dus een alternatieve positie voor de verwarmingsunit boven kan niet worden bepaald.
De mannen zitten allemaal ik de keet, ik kan er maar net bij. Ik maak kennis met twee mensen van Witte. Nadat de koffie op is overleg ik uitgebreid met André over de aanleg van het water en het sanitair.
De mensen van Offeringa, Tom en John leggen de laatste hand aan de dakpannen, vader Kees is weer aan het voegen. Ik zeg tegen Kees dat veel mensen mij complimenten maken voor het mooie voegwerk. Ik breng die complimenten uiteraard over aan Kees. Hij glimlacht er bij en gaat onverstoorbaar door, praten en breien.
Het regent vrijwel aan één stuk en het waait windkracht 7 Bft. Het is echt hondenweer.
Verbarts Dominique en een jongere collega zijn binnen bezig. Robbert is vrij, die zit met zijn vriendin in Barcelona.
Hoewel de stolp nu voor het eerst helemaal uit de steigers is, maak ik geen foto's, het plenst.

Geen opmerkingen: