22 december 2006

Draagvloer gestort

Om 0.800 uur zie ik op de webcam dat de ploeg klaar staat om de draagvloer van de begane grond te storten. Jan Niele is weer meer de platte wagen en de trekker onderweg om de mortel van de overkant van het water uit de grote betonwagen te halen. Vervolgens wordt deze met een kraantje in de betonsilo gestort. Van daaruit wordt de cement over de vloer uitgekruid. Totaal 20 m3 beton wordt uitgesmeerd, best heel veel.
Om even voor enen is de klus geklaard en ziet de draagvloer er uit als een biljartlaken.
Om 13.00 uur ben ik op De Woude. De mannen staan bij elkaar te praten en ik maak een foto van de noeste werkers. Links staan William en Johan. Helemaal rechts Jan Niele en de man in de rode trui is vader Offeringa.
Bij het vertrek maak ik nog een tweetal foto's die ik van plan ben tot een panorama samen te voegen. Het redelijke resultaat staat hierboven. Voor een goed panorama moeten er meer foto's worden gemaakt dan 2. Ik zal morgen even kijken of me dat lukt.

Geen opmerkingen: