08 december 2006

Installatie webcam


Vrijdagmorgen, stromende regen en harde wind. Vanmorgen ga ik met collega Michel Wijn de webcam installeren. Mijn a.s. buurman wil zijn ADSL verbinding wel 'lenen' om de plaatjes te kunnen doorgeven. Wij gebruiken een Apple Powerbook 12" voor het processen en doorgeven van de beelden. Minette laat ons geduldig rommelen en belt zelfs twee keer zoon Felix om de benodigde wachtwoorden en toegangscodes tot hun router. De toch wel imposante camera in zijn royale behuizing bevestigen we aan een lantaarnpaal die diagonaalsgewijs over de bouwplaats kan kijken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste bewoners van Woude 6,

Ik ben aan het zoeken op het web naar informatie over warmtepomp mogelijkheden. Ik vond Uw site en ben als het ware van mijn apropos geraakt, -vanwege de ontzettend aardige uiteenzettingen over jullie wedervaren bij de bouw van jullie stolp -, om steeds maar verder te lezen, mijn feitelijke doel even terzijde schuivend.
Zeer de moeite waard!
Met vriendelijke groet,

Jan van den Broek
Kosmoslaan 1
Eindhoven.

Unknown zei

dyfnkbk