20 juni 2007

Klokgevel krijgt vorm

Vanavond om kwart voor negen fiets ik nog even naar De Woude. Op de webcam zag ik overdag dat Robbert bezig was met de klokgevel. Er was bij aannemer Verbart een discussie of de klokgevel prefab in hun timmerwerkplaats in Oterleek zou worden gemaakt, of door Robbert op het werk zou worden getimmerd. Robbert heeft, evenals ik, een voorkeur voor het maken van de voorgevel in het werk. Kennelijk heeft Robbert zijn zin gekregen, want de contouren van de klok krijgen al vorm. Ik maak een paar foto's, al is het harde tegenlicht, het is inmiddels tien over negen, niet fraai.
Terwijl ik sta te fotograferen komt neef Mike Pepping aanlopen. Hij is met zijn baas aan het varen en de mannen drinken een biertje bij Eetcafe De Woude. Mike vindt de boerderij indrukwekkend.

Geen opmerkingen: