30 mei 2007

Eerste voegwerk en timmerwerk dars

Gisteren had ik geen camera mee, vanmiddag fiets ik naar De Woude en heb de Olympus nu wel bij me. Vanmorgen heb ik overleg met Thomas over de kleuren van het voegwerk. Thomas is het met me eens en hij heeft Offeringa sr. geïnstrueerd. Kees Offeringa is begonnen met het donkere voegsel onderaan de garage. Ik bekijk het voegwerk en maak een paar foto's. Het ziet er schitterend uit. Na de eerste foto's zijn de batterijen leeg, einde oefening. Een espresso gaat er bij Folkert en Gertien wel in, kan ik gelijk twee van de vier batterijen laden.
Gisteren hebben Robert en Dominique het raamwerk getimmerd waarop de red ceder betimmering rond de darsdeur zal worden aangebracht. Ik kan weer fotograferen en leg de omgeving van de darsdeur vast.
Jaap Karsten, een voormalige levensmiddelenfabrikant, komt met zijn vriendin langs en is enthousiast over het eiken vierkant. Na een prima gesprek gaat Jaap een glas wijn drinken bij het eetcafé De Woude.

1 opmerking:

patricia zei

Mooie klus. Daar ben je wel even mee bezig.