25 juni 2008

Open brief aan Jaap Koeman De Woude

Beste Jaap,
Vanmorgen werd ik gebeld door de gemeente Castricum. Ze hebben op 3 juni een brief van jouw advocaat Pesman ontvangen. Daarin maak je bezwaar dat ik op jouw water steigers zou bouwen. Ik vind dit een achterbakse actie Jaap, daar maak je geen vrienden mee.
Ten eerste zal ik op jouw water niks bouwen, we blijven er ruimschoots bij vandaan. Overigens zou hoogstens de zwemsteiger voor de kinderen van De Woude in de buurt van jouw water komen. Ik herhaal maar niet de diepe minachting die je eens uitsprak over mede-dorpsgenoten. Jammer dat je je zo opstelt, kinnesinne, ik snap het wel.


Ik ken je inmiddels een beetje en ben dus een gewaarschuwd man. Maar los van het feit of ik wel of niet op jouw water bouw, zijn we toch allebei grote mensen?
Als je je ergens zorgen over maak, kom dan langs, we bepraten het en komen er vast wel uit. Als je dit soort zaken via advocaten doet, wordt er niemand wijzer van, behalve advocaat Pesman. Heel vreemd is dat je eergisteren een tijd met me staat te praten en over enig bezwaar met geen woord rept.
Wim Schermer

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat was niet de eerste en ook niet de laatste keer dat je een aanvaring had met Jaap K. Destijds reageerde hij al zo weird om een verkeerd geplaatst busje van de stucadoor